Things that make me happy

[Si inaugurez acest blog cu un mic post optimist ca sa creez o atmosfera dulce.]

In viata ne plangem de multe lucruri care ne deprima, ne descurajeaza sau pur si simplu ne intristeaza. Natura umana pare sa fie un pic masochista deoarece ne place doar sa ne plangem. Nu multi stau sa vorbeasca despre ceea ce ii face fericiti. Asta probabil pentru ca nu multi stau sa analizeze lucrurile marunte care ne fac ziua mai buna. 

Eu m-am gandit sa imi creez propia lista de lucruri care ma fac fericita si spre surprinderea mea, am adunat destule.

Things that make me happy:Mama mea, el <3, sa fiu eu, prietenii mei, imbratisarile sincere, zilele ploiase, adevarul, momentele de neuitat, calatoriile, caritle, anime-urile, muzica, desenul, ceaiul verde, pupicurile pe frunte, tinutul de mana, filmele romantice, iarna, toamna, plimbarile prin parc, hainele groase, sa port tricouri cu 2 numere mai mari, Craciunul, sa daruiesc, mirosul de ciocolata calda, pozele, apusul/rasaritul, saruturile in ploaie, noptile instelate, hanoracele, blogul, parul roscat, lenevitul pe timp de vara, linistea, sentimentele sincere, pizza, stelele cazatoare, oamenii care se gandesc la ceilalti, gesturile marunte si semnificative, florile, zambete sincere, hearthstone and many other things. 

Asa ca data viitoare cand sunteti tristi, luati o hartie si un pix si faceti o lista. 🙂

                                                                        Be happy.

Leave a Reply

